
Za naziv Lidlov mladi vinar letos boj med tremi univerzami
Lidlov mladi vinar se nadaljuje tudi letos. Tokrat bo bitka še bolj razburljiva. V natečaju se bodo namreč pomerile kar štiri ekipe iz treh slovenskih univerz. Tokrat imajo nekoliko zahtevnejšo nalogo. Poleg tekmovanja v izdelavi najboljšega vina, bodo sodelujoče ekipe morale narediti še korak dlje. Pripraviti bodo morale tudi izviren načrt, kako pridelano vino prodati.
Ekipa »Grofje Meranski« bo s sauvignonom zastopala barve Fakultete za kmetijstvo in biosistemske vede Univerze v Mariboru, ekipa »Lanthierijeve zvezde« se bo z vinom sorte zelen potegovala za lovoriko za Visoko šolo za vinarstvo in vinogradništvo Univerze v Novi Gorici, ekipi študentov, »In tresle so se brajde« ter »Rebolucija«, Biotehniške fakultete Univerze v Ljubljani, pa bosta pridelovali vino sorte rebula.
Mladi vinarji z mariborske fakultete za kmetijstvo in biosistemske vede so minulo soboto, 25. julija, v okviru tradicionalne prireditve Klopotčevanje na posestvu Meranovo, simbolno že prevzeli vinograd in tako pričeli z delom v natečaju. »Sodelovanje v natečaju Lidlov mladi vinar pomeni super izkušnjo in možnost pridobivanja dodatnega znanja. Vsi pa prihajamo iz vinogradniških družin, zato mislimo, da ne bo tako težko,« so ob prevzemu vinograda povedali člani ekipe Grofje Meranski, ki so se pridružili tudi pri postavljanju meranskega klopotca.
Od vina do zgodbe
Študentje sodelujočih ekip so pod budnimi očmi svojih mentorjev že pripravili in pregledali trte, sledila bo nega grozdja in pridelava vina, istočasno pa priprava trženjskega načrta in kreativnih komunikacijskih predlogov. Študentom bodo pri praktičnem delu natečaja pomagali mentorji fakultet, pri pripravi zgodbe o vinu pa organizator natečaja podjetje Lidl Slovenija in podjetje P&F Jeruzalem Ormož, ki se je letos kot partner pridružilo projektu. V okviru natečaja bo organizirana tudi posebna delavnica, na kateri bodo študentje z vinsko kraljico Slovenije spregovorili na temo mladih in vina.
Natečaj se bo zaključil z razglasitvijo zmagovalcev na Slovenskem festivalu vin, 20. in 21. novembra. Člani ekipe, ki se bo na natečaju odrezala najbolje, bodo prejeli zanimive nagrade. Podjetje P&F Jeruzalem Ormož jim ponuja možnost opravljanja enomesečnega plačanega praktičnega dela v podjetju, preostali del nagrade pa bo zagotovilo podjetje Lidl Slovenija, ki bo zmagovalni ekipi poklonilo finančno nagrado v višini 1.000 evrov in strokovno ekskurzijo v vinorodno deželo.