Partnerja projekta

Partnerja projekta

Lidl Slovenija

 
Lidl Slovenija je del mednarodne Skupine Lidl, ki je trenutno prisotna v 30 državah po svetu, trgovine pa ima v 29 državah. Lidl Slovenija ima 56 trgovin in več kot 1.600 zaposlenih, na slovenskem trgu pa posluje od leta 2007. Kot pravijo v podjetju, v središče svoje dejavnosti vedno postavljajo kupce. Držijo se preprostega načela: ponujajo najvišjo kakovost po ugodnih cenah in želijo s ponudbo več kot 1800 izdelkov lastnih in uveljavljenih blagovnih znamk zadovoljiti vsakdanje potrebe vsake družine.

Ustvarimo boljši svet je trajnostna pobuda Lidla Slovenija, s katero želijo s pozitivnim zgledom k ustvarjanju boljšega sveta spodbujati tudi svoje zaposlene, poslovne partnerje, kupce in širšo družbo. Vsako leto sodelujejo z več kot 250 organizacijami s področja izobraževanja, kulture, športa ter humanitarne pomoči ljudem in živalim.

K najpomembnejšim poslovnim odločitvam dosledno prištevajo tudi odgovornost do okolja, in sicer s čim bolj optimalnim načrtovanjem logističnih poti, z varčnejšo razsvetljavo v svojih poslovalnicah, z doslednim ravnanjem z odpadki in z oblikovanjem ukrepov za zmanjševanje zavržene hrane. Več na www.boljsi-svet.si.

 

Radostne prireditve

Prireditve, ki jih organizirajo in izvajajo pri Radostnih prireditvah, že vrsto let povezujejo obiskovalce in ponudnike in širijo kulturo uživanja vina in kulinaričnih dobro. Obiskovalcem omogočajo, da spoznajo vinarje in druge proizvajalce, slišijo njihove izkušnje in doživijo delčke njihovih zgodb. Posebno pozornost namenjajo usmerjanju pozornosti obiskovalcev na kuharske mojstre, ki iz pridelkov in živil ustvarjajo prave kulinarične mojstrovine. Vsem pridelovalcem, proizvajalcem in ustvarjalcem ponujamo strokovnjake, obiskovalce, medijsko odmevnost, druženje s konkurenco in posledično pozicioniranje vin, pridelkov, proizvodov in živil ter kuharskih mojstrovin v (izbranem) okolju. Prizadevajo si tudi za ohranjanje slovenske kulture in običajev, za boljšo prepoznavnost slovenskih vinorodnih dežel in kulinaričnih regij, vinsko turističnih cest, turističnih kmetij, gastronomije in kulturno-umetniškega izročila. Dodana vrednost naših prireditev pa je promocija Ljubljane in Slovenije kot enološko, kulinarično in turistično zanimive destinacije.