Partnerja projekta

Partnerja projekta

Lidl Slovenija

Lidl Slovenija je del mednarodne Skupine Lidl, ki je trenutno prisotna v 30 državah po svetu, trgovine pa ima v 29 državah. Lidl Slovenija ima 60 trgovin in več kot 1.800 zaposlenih, na slovenskem trgu pa posluje od leta 2007. Kot pravijo v podjetju, v središče svoje dejavnosti vedno postavljajo kupce. Držijo se preprostega načela: ponujajo najvišjo kakovost po ugodnih cenah in želijo s ponudbo več kot 1800 izdelkov lastnih in uveljavljenih blagovnih znamk zadovoljiti vsakdanje potrebe vsake družine.

Ustvarimo boljši svet je trajnostna pobuda Lidla Slovenija, s katero želijo s pozitivnim zgledom k ustvarjanju boljšega sveta spodbujati tudi svoje zaposlene, poslovne partnerje, kupce in širšo družbo. Vsako leto sodelujejo z več kot 250 organizacijami s področja izobraževanja, kulture, športa ter humanitarne pomoči ljudem in živalim.

K najpomembnejšim poslovnim odločitvam dosledno prištevajo tudi odgovornost do okolja, in sicer s čim bolj optimalnim načrtovanjem logističnih poti, z varčnejšo razsvetljavo v svojih poslovalnicah, z doslednim ravnanjem z odpadki in z oblikovanjem ukrepov za zmanjševanje zavržene hrane. Več na www.boljsi-svet.si.

Vinski univerzum

Vinski univerzum je največji slovenski vinski festival za mlade.  Namenjen je dvigu kulture uživanja vina med mlajšo generacijo. Že vrsto let povezuje mlade ljubitelje vin in mlade vinarje ter širi kulturo uživanja vina. Obiskovalcem omogoča, da osebno spoznajo vinarje, slišijo njihove izkušnje in doživijo delčke njihovih zgodb in tako širijo svoje znanje. Vinski univerzum si prizadeva za ohranjanje tradicije pridelave vin in širjenje prepoznavnosti mladih vinarjev, ki suvereno začenjajo svojo samostojno vinogradniško in vinarsko pot. V zadnjih letih je Vinski univerzum postal skupnost mladih ljubiteljev vina, ki znotraj vesolja okusov vedno znova najdejo prostor za raziskovanje, učenje in grajenje svoje kulture uživanja vina. Več na www.vinskiuniverzum.com.