Partnerja projekta
Lidl Slovenija
Lidl Slovenija, ki na slovenskem trgu posluje od leta 2007, ima 65 trgovin in približno 2000 zaposlenih. Je del mednarodne Skupine Lidl, ki je trenutno navzoča v 32 državah in ima skupaj več kot 12.000 trgovin v 31 državah ter zaposluje več kot 360 tisoč ljudi.
Držijo se preprostega načela: ponujajo najvišjo kakovost po ugodnih cenah in želijo s ponudbo več kot 2300 izdelkov lastnih blagovnih znamk in drugimi uveljavljenimi blagovnimi znamkami zadovoljiti vsakdanje potrebe vsake družine.
Ustvarimo boljši svet je trajnostna pobuda Lidla Slovenija, s katero želijo s pozitivnim zgledom k ustvarjanju boljšega sveta spodbujati tudi svoje zaposlene, poslovne partnerje, kupce in širšo družbo. Vsako leto sodelujejo s številnimi organizacijami s področja izobraževanja, kulture, športa ter humanitarne pomoči ljudem in živalim.
K najpomembnejšim poslovnim odločitvam dosledno prištevajo tudi odgovornost do okolja, in sicer s čim bolj optimalnim načrtovanjem logističnih poti, z varčnejšo razsvetljavo v svojih poslovalnicah, z doslednim ravnanjem z odpadki in z oblikovanjem ukrepov za zmanjševanje zavržene hrane. Več na www.boljsi-svet.si.
Vinski univerzum
Vinski univerzum je največji slovenski vinski festival za mlade. Namenjen je dvigu kulture uživanja vina med mlajšo generacijo. Že vrsto let povezuje mlade ljubitelje vin in mlade vinarje ter širi kulturo uživanja vina. Obiskovalcem omogoča, da osebno spoznajo vinarje, slišijo njihove izkušnje in doživijo delčke njihovih zgodb in tako širijo svoje znanje. Vinski univerzum si prizadeva za ohranjanje tradicije pridelave vin in širjenje prepoznavnosti mladih vinarjev, ki suvereno začenjajo svojo samostojno vinogradniško in vinarsko pot. V zadnjih letih je Vinski univerzum postal skupnost mladih ljubiteljev vina, ki znotraj vesolja okusov vedno znova najdejo prostor za raziskovanje, učenje in grajenje svoje kulture uživanja vina. Več na www.vinskiuniverzum.com.