Lidlov mladi vinar 2017
Skok v poletje v Lidlu Slovenija zaznamuje odprtje natečaja Lidlov mladi vinar, ki letos poteka že petič zapored. Tudi letošnji projekt nastaja v sodelovanju s partnerjem – Slovenskim festivalom vin, bo pa tokrat postregel s pomembno novostjo: v okviru natečaja bodo to pot iskali perspektivne mlade vinarje, ki že samostojno pridelujejo vino. Najboljši mladi vinarji do 35 let bodo imeli priložnost svoje vino ponuditi v Lidlovih trgovinah. Lidl Slovenija želi s prenovljenim konceptom projekta ponuditi poslovno priložnost za mlade vinarje in tako poskrbeti za rast ter razvoj panoge.
Nov koncept projekta je nadaljevanje že uveljavljenega študentskega projekta Lidlov mladi vinar, v okviru katerega je Lidl Slovenija doslej k ekipnemu pridelovanju in negi vina vabil nadobudne študente. V minulih letih so se za naziv najboljših študentskih mladih vinarjev potegovali študenti Biotehniške fakultete Univerze v Ljubljani, Fakultete za kmetijstvo in biosistemske vede Univerze v Mariboru in Visoke šole za vinogradništvo in vinarstvo Univerze v Novi Gorici.
Z letošnjim natečajem, petem po vrsti, v Lidlu Slovenija stopajo korak k naprej – k mladim vinarjem, ki že delujejo v panogi in bi želeli svoja vina predstaviti širšemu krogu ljudi. »Dobre izkušnje iz preteklih let so nam dale pogum, da se letos preusmerimo na perspektivne mlade vinarje. Ne nazadnje je zagotovo marsikateri študent, ki je v minulih letih že sodeloval na natečaju, nadaljeval svojo poslovno pot v vinarstvu, zato želimo tokrat ponuditi poslovno priložnost prav tej skupini pridelovalcev žlahtne kapljice. Pričakujemo, da bodo sodelujoči prijavili vina in si želimo, da bo imela strokovna komisija težko delo pri izboru tistih vin, ki se bodo na koncu lahko predstavila našim kupcem,« je ob začetku natečaja dejal Gregor Bregač, vodja nabave prehrambnih izdelkov v Lidlu Slovenija.
Navdih za prenovo projekta v Lidlovi Lojtr’ci domačih
Navdih za letošnjo različico natečaja so v Lidlu Slovenija poiskali tudi v izjemno uspešnem projektu »Lidlova Lojtr’ca domačih«, s katerim so ponudbo oplemenitili z edinstvenimi slovenskimi kulinaričnimi specialitetami in butičnimi izdelki. »Lojtr’ca domačih je v našo ponudbo vnesla posebno svežino in številne kakovostne izdelke domače pridelave. Verjamemo, da bo podobno tudi pri ponudbi vin in da bomo lahko za določeno obdobje našo ponudbo oplemenitili z vrhunskimi vini perspektivnih slovenskih vinarjev,« je še dodal Gregor Bregač.
Kot že nekaj let zapored, bo tudi pri letošnjem prenovljenem projektu kot partner sodeloval Slovenski festival vin. Letošnji natečaj vidijo kot logično nadaljevanje dosedanje študentske zgodbe mladih vinarjev, ki so v natečaju pridobili številna dragocena znanja in se po zaključku študija podali na poslovno pot na področju pridelave vin. »Mladih in perspektivnih vinarjev je v Sloveniji kar precej, zato pozdravljamo odločitev Lidla Slovenija, da jim bodo tokrat ponudili tudi možnost poslovnega sodelovanja. To je namreč tisto, kar na koncu pri vinarjih tudi največ šteje – možnost predstavitve svojih vin široki množici ljudi. In to je tudi poslanstvo, ki ga uresničujemo z našimi dogodki, predvsem s Slovenskim festivalom vin. Veselimo se prijav in verjamemo, da bomo našli izjemne mlade vinarje in odlična vina,« je dejal Rado Stojanović, direktor Slovenskega festivala vin.