
In še uradno..
.. vam predstavljamo naš design, naš logo, vino v uradni steklenici ter slike iz photoshootinga.
Grofje Meranski smo se odločili, da zadevo zaključimo tako kot treba, in vam predstavimo naše delo, tako kot se temu spodobi.

Torej, naš Sauvignon smo se odločili napolniti v 0,75 L buteljke, ki so burguntske oblike. Izbira steklenice je bila za nas pomembna, saj bela vina ponavadi buteljčimo v klasične buteljke bordojske oblike, ker pa smo želeli našemu Sauvignonu dodati poseben videz, smo se odločili za buteljke burguntskega tipa.
Zamaški, s katerimi smo zapirali buteljke so navojni in ne plutasti. Ker je vino mlado in ga nameravamo odpreti in uporabiti v kratkem času in ga ne mislimo starati, smo se odločili za navojne zamaške. Navojni zamaški, dajejo steklenici eleganten izgled in veliko uporabnost pri ponovnemu odpiranju in zapiranju.
Nalepka na sami steklenici je ključnega pomena. Ker je naš Sauvignon pridelan na naravi prijazen način, smo v tej smeri oblikovali tudi nalepko. Nalepka je papirnata z izgledom starega papirusa, na njej pa vsi podatki o vinu, ki so za nas pomembni. Ime vina, tip, naš logo, slogan, predlog za serviranje in informacije o vsebnosti alkohola, pridelovalcih in letniku vina.

Naš logo je ročno narisan, naše ideje in širšega pomena. Dvoglavi orel je namreč simbol avstro-ogerske in avstrijske države, v času katere je živel sam začetnik zgodbe o Meranovem, Nadvojvoda Janez. Dvoglavi orel nosi grb, v katerem je list vinske trte zlate barve, ki nam pove, da je ta “rožca” za nas zlata vredna. Okoli celotnega grba so v zastavah zapisani še naši priimki ter samo ime naše ekipe – Grofje Meranski.

Na naš izdelek smo izredno ponosni in ga s še večjim ponosom pokažemo. Ravno iz tega razloga smo se odločili, da se z našim izdelkom slikamo in in ga predstavimo širši javnosti.

Ker se bliža konec tekmovanja, bi vsem ekipam še enkrat radi zaželeli srečo, vsem našim bralcem in podpornikom pa, da držite pesti za nas!

Bogdaj!