Ste stari 18 let ali več?
Da
Ne

Spletna stran vsebuje informacije o alkoholnih
pijačah, zato je vstop dovoljen samo
polnoletnim osebam.

Razvijanje ideje o logotipu in imenu Levant!

Razvijanje ideje o logotipu in imenu Levant!

Včasih bo morje mirno, drugič razburkano.

Zajahaj val, ki te bo ponesel najdlje, pa tudi če bo kratek, strm ali pa dolg in razpotegnjen,

          važno je, da te bo tekom tvojega potovanja naučil življenski modrosti.

Da postaneš moder; mirno morje in brezvetrje ne bosta pomagala.

Ekipa Levant

Vas zanima kako smo prišli do ideje o imenu in logotipu? Preberite spodaj:)

Vino Levant

Ko smo se prijavili na natečaj, smo si takoj ob prijavi morali nadeti ime. Ime smo izbrali na podlagi tega, kaj želimo sporočiti s tem vinom, kdo je ciljna skupina ter kakšen je njegov namen. Ker smo mladi in mladih, ki bi jih zanimala pridelava vina ter vino samo, ni veliko, smo se odločili, da bo to naša ciljna skupina. Ko smo se skupaj z mentorjem pomenili o tem, kakšno grozdje bomo uporabili, so sledile nadaljne odločitve.

Izbrali smo si sorto Pokalca. To je stara rdeča briškasorta, ki počasi tone v pozabo, zato se nam zdi pravilno, da jo obudimo in z modernim načinom pridelave, osvežimo. Odločili smo se za rosé.

Rosé je praviloma lahko pitno vino, občasno z mehurčki. Ima značilno rozkasto barvo, ki nastane zaradi rdečega grozdja, ki ga na kratko maceriramo. Tak tip vina nas je sredi študijskega leta popeljal v poletje. Lahkotno, pitno, poletno :)

Steklenico smo izbrali primerno za rosé vino. Za ta tako vino se uporablja prosojne steklenice, tako se poudari značilna barva vina. Sami smo se odločili za steklenico s prehajajočim vratom, ki se ujema z idejo mehkih linij in logotipom. Steklenica ima navoj za lažjo uporabo, hkrati pa način odpiranja bolj prijazen mladim.

Ime Levant smo si izbrali, ker smo želeli, da se naše vino v skladu s tem, da je osvežilno, imenuje po vetru. Sam veter sicer piha v zimski dneh, vendar smo si ga izbrali, ker Levant nastane v brezvetrju, tako kot naša skupina, ki je nastala isti dan, ko smo prejeli vabilo k prijavi na natečaj.

Sledila je izbira tipografije in samega izgleda steklenice. Nežne, ukrivljene linije simbolizirajo valove, ki jih ustvarja veter. Pikice ob črkah pa spominjajo na morsko peno in kapljice, ki škropijo naokrog.

Celoten logotip je bil narisan na roke in nato preslikan v program, kjer smo linije zgladili in ustvarili vektrosko obliko. Poleg etikete, smo si zamislili nalepke, ki bodo na vrhu pokrovčka. Nalepka oz. logo je zaokrožena celota znamke našega vina. Črka L je bila izvzeta izprednje etikete, obrobo kroga pa rišejo naša imena, za katere se nam je zdelo, da jih je nujno vključiti, saj smo le kreatorji celotne zgodbe.

Podobo steklenice bomo pilili do konca, zato bo sledila še kakšna sprememba, okvirno pa je izgled določen:)

Se tipkamo!

               

Ekipa Levant

Comments are closed.