O projektu

O projektu

Začetki zgodbe o Lidlovem mladem vinarju sega v leto 2013, ko se je natečaj odvijal prvič. Takrat smo ga pripravili v sodelovanju le z eno fakulteto, in sicer s Fakulteto za kmetijstvo in biosistemske vede Univerze v Mariboru, odvijal pa se je na posestvu Meranovo. Skozi leta je natečaj rasel, se dopolnjeval, obenem pa je bilo zanj tudi vedno več zanimanja. V lanskem letu, ko je natečaj potekal četrto leto zapored, je sodelovalo kar šest ekip iz štirih slovenskih fakultet. Ekipe študentov se med sabo niso pomerile le v pridelavi in negi vina, ampak so morale pripraviti tudi trženjske naloge o svojem vinu. Tako so v prvem delu natečaja študenti izkazali dobršno mero vztrajnosti in pridnosti, v drugem pa so lahko izrazili svojo kreativnost ter trženjska znanja, ki so nujna za uspešen nastop na trgu. Študentje so imeli tekom natečajev v vseh teh letih močno podporo s strani svojih mentorjev in partnerjev projekta, podjetja Lidl Slovenija in Slovenskega festivala vin, kjer so za njih pripravili tudi delavnice o marketinškem vidiku vinarstva. Po zaključku natečaja je bilo večina študentov mnenja, da jim je natečaj podaril neprecenljivo znanje, ki bi ga skozi sam študijski proces težko dobili.

V letošnjem letu, ob peti obletnici natečaja Lidlov mladi vinar, smo k sodelovanju v projektu povabili perspektivne mlade vinarje, ki se že ukvarjajo s pridelavo in nego vina. Lidl Slovenija namreč želi dati mladim vinarjem priložnost, da se najboljši med njimi predstavijo na trgovinskih policah. Sodelovanje s slovenskimi dobavitelji za podjetje ni novost, saj imajo v svojem naboru izdelkov številne izdelke izpod slovenskih rok. Zanimanje slovenskih dobaviteljev izkazuje tudi izjemno uspešen projekt Lojtr’ca domačih, kamor so se k sodelovanju prijavili številni slovenski butični pridelovalci različnih izdelkov. Prepričani smo, da bo tudi pri vinarjih interes podoben in da bo Lidl Slovenija lahko svojim kupcem za omejen čas ponudil nova, sveža in kakovostna slovenska vina.