Neskončna zgodba o Osminki se počasi zaključuje….

Neskončna zgodba o Osminki se počasi zaključuje….

„Naj vino govori nam zgodbo svojo,
o grozdju, ki zori v sončnem soju,
in o ljudeh, ki v poletnih dneh
na teh bregeh trpijo zanj v svojem znoju!

Vino pij spoštljivo in počasi;
naj srcu da veselje, naj pesem se oglasi!
In ostane za vedno v tvojem naj spominu
prijatelj vsak, s katerim si pobratil se ob žlahtnem vinu!“

(Zdravica – Slavko Toplišek)

Naša zgodba se počasi zaključuje, pred zaključkom nas čakata le še predstavitev vin, ki bo potekala jutri na sedežu podjetja Lidl in sodelovanje na Slovenskem festivalu vin, ki bo 25.11.2016. Za konec vam želimo predstaviti našo  kampanjo.

Ekskluzivno vam želimo predstaviti etiketo, za katero smo porabili največ časa. Ko si dan v tako situacijo, začneš postajati zelo pozoren in natančen na vsako malenkost. Sedaj jo imamo, točno tako, kot smo si jo želeli:

cof

Radi bi vam na kratko predstavili načrt za trženje našega vina.

Najprej bi vas k nakupu našega vina povabili z lepim, mladostnim letakom. Na prvi strani je obraz naše kampanje – Filip. Z letakom vam predstavljamo tudi naš slogan, ki se glasi »VINO KOT MODNI DODATEK«. Ves čas natečaja govorimo, da želimo širiti kulturo uživanja vina v naši ciljni skupini; ena osminka Osminke naj bo modni dodatek ob obroku ali ob druženju s prijatelji/partnerjem/družino. S tem želimo ustvariti nove smernice pristnih odnosov med mladimi, poleg tega pa želimo vino predstaviti kot »trendovsko« pijačo in se s tem znebit stereotipov pri mladih ljudeh, da je vino pijača za starejše. Na drugi strani letaka vam ponujamo predlog, kako uživati ob našem vinu.

 

letak

Za vas smo pripravili tudi zapestnice v obliki znaka neskončnosti, ki se skladajo z našim imenom in z našim sloganom. Zapestnice vas čakajo na vsaki steklenici. Steklenica je tako še bolj privlačna za nakup in primerna kot darilo.

zapestn

Nas člane Osminke pa boste prepoznali po ročno izdelanih metuljčkih iz trtinega lesa z vžganim našim zaščitnim znakom, simbolom neskončnosti. Z Osminko želimo ustvariti novo modo, ki spodbuja medsebojno povezovanje, promoviramo pa jo unikatnimi metuljčki in zapestnicami.

metulj

Da bo vse popolno pa smo izdelali še kozarce z našim logotipom. V kompletu z vinom predstavljajo lepo darilo.

slika1
(Logotip na kozarcu je unikat, delo izpod rok Katarine in Matjaža Izlakar Germ; za več izdelkov: http://www.izlakar-germ.si)

Predstavili smo vam naš promocijski material, a za Osminko se skriva mnogo več… Nekatere podrobnosti bomo zaenkrat obdržali zase in vam pustili da počasi, korak za korakom odkrijete in spoznate zgodbo o našem vinu.

Moramo priznati, natečaj ni bil lahek, velikokrat smo se znašli v slepi ulici in nismo vedeli kako naprej. Veliko stvari smo naredili prvič, prvič pridelali vino, spisali komunikacijski trženjski načrt, ustvarili logotip, letak, promocijski material, naredili etiketo, dali vse to natisniti in še in še. Vse ovire smo prebrodili, težave rešili in s ponosom zaključujemo natečaj. Komaj čakamo, da vse to predstavimo jutri.

Hvala vsem, ki ste brali naše bloge, vsem ki ste zaupali v nas, nam pomagali in stali ob strani!

In še končna podoba Osminke:

cof

Na koncu nam ne preostane drugega, kot da skupaj odštevamo dneve do 25.11.2016, ko bodo na Slovenskem Festivalu vin razglašeni rezultati. Do takrat pa bomo neskončno uživali v naši Osminki.

Bodite lepo, ekipa Osminka ∞

Comments are closed.